Opepp

Jag är så sjukt opepp på allting just nu. Jag vill bara träna, träna, träna. Har faktiskt träningsabstinens. Det är så mycket som tynger mig just nu och det hade varit gudomligt att få komma iväg en stund och göra något jag verkligen tycker om och som får mig att må BRA. Om möjligheten finns så måste jag komma igång igen i mitten av veckan. Malin pratade om att hon kunde ha Gabriel någon kväll, och det vore ju verkligen gudomligt! Känner att jag behöver "köra skiten ur kroppen".

Nu ska jag knåpa ihop en matsedel för den kommande veckan och sen blir det att krypa ner i sängen. Känner att jag behöver en tidig kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det som tynger dig? Hör av dig om du vill surra av dig! :) Jag längtar också tills jag kan träna, vågar dock inte nu när halsen känns konstig. När vi kan ska vi köra massa Core tycker jag :D Sov gott!

2011-01-16 @ 23:09:50
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Gissar att det är lite mycket just nu för dig... Hör av dig om du vill prata om det!! Sen får ju Gabriel komma hit om du vill iväg och träna, han vill ju vara med oss ;-)? Även om jag har kursintro så är jag ju ledig på kvällarna!

2011-01-16 @ 23:39:28
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: mamma/mormor

Jag har också lovat att va med Gabriel om du vill träna ;)

2011-01-17 @ 07:04:48
Postat av: malin

Ja jag tar gärna honom under den här tiden om du behöver komma ut och träna. Vet ju att ni fortfarande har en del att stå i och tänka på :)

Stina och han kommer ju så bra överrens.

2011-01-17 @ 11:59:23
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0