Potta!

Hipp hipp hurra för Stina som fyller 1 år ida´!

Senare idag ska vi alltså på 1-årskalas, mysigt! Tiden går så fort! Allas små bebisar närmar sig 1-årsdagen vilket betyder att min "bebis" måste ju vara ännu större? Tokigt!

Lillebus är på dagis nu i några timmar. Själv har jag  handlat, plocka undan här hemma, bäddat rent i alla sängar och slagit igång en tvättmaskin. Gud vad allt går smidigt och fort när man inte har en busig 1½-åring att roa samtidigt ;-) Hade egentligen behövt ut på en promenad idag. Det är verkligen toppenväder! SOL och 4 plusgrader, lovely! Dessvärre hinns det inte med just nu. Hoppas det blir lika fint hela helgen! Nu vill jag ha vår, är måttligt less på all snö!

Idag när jag handlade köpte jag faktiskt en potta. De hade en Babybjörn med löstagbar sits på halvapriset på Coop så jag passade på! Inte nu för att jag tror att Gabriel är det minsta redo för att pottränas och det är ingenting vi kommer börja med heller, men han kan ju få klämma och känna på den lite!


Valde en vit såklart! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0