Tränat

Är nyss hemkommen från ett svettigt träningpass. Kondition + core. Herrejäklar vad core är JOBBIGT! Men det är lite småhärligt när det bränner i magen :-) Efter förra veckans pass kunde jag knappt röra mig dagen efter av all träningsvärk!

Idag är det rusigt kallt ute, 24 minusgrader, men det känns som minst 30. Brrr! Så det får bli en innedag idag trots att jag egentligen skulle behöva ut och göra lite ärendet. Blev aldrig något igår då vi var utan varmvatten i princip hela dagen och jag inte ville gå ut oduschad efter morgonens promenad. Nåja. Då kan jag passa på att sortera färdigt i mina garderober, bara det lär ta några timmar! Ides aldrig göra det igår heller så inatt sov jag och S på "mina" 90 cm. Lite som "the old times" när vi alltid sov sådär trångt. Men det var mysigt efter att ha sovit utan honom i 7 nätter.

Ikväll ska jag och lillebus och födelsedagsfika hos Linda, vilket alltså betyder att jag ska få gosa med bebiiiis!! Åh, jag kommer bli så bebissjuk.. :-) 

Nu väntar en lång och framförallt VARM dusch!

Kommentarer
Postat av: Victoria

härligt att du fått träningsvärken som du tidigare efterlyst ;).



vi blir också hemma i dag, trist att det ska vara så kallt!

2011-01-04 @ 12:50:00
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Det är så skönt med träning och core passen är rena döden minns



Vad bra att 20dagknut är nästa vecka då slipper jag stressa bort granen denna vecka ;)

2011-01-04 @ 18:30:14
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Elina

Hoppas ni får det mysigt på födelsedagsfikat, vilket jag inte alls tvivlar på att ni får. :)

2011-01-04 @ 19:44:31
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0