Mys & gos!

Lillebus har varit lite extra gosig idag. Nästan som om han känner på sig att det kommer hända något nytt och spännande imorgon. Han har bara velat pussas och kramas, jag älskar verkligen sånahär mysdagar!

Lyckades städa badrummet idag, bara duschväggen kvar. Det blev så fint med våra nya lila handdukar, nu måste jag köpa matchande badlakan.

Simon kom hem med en kånken mini idag. Jag har verkligen velat ha en sån åt lillebus. Dessvärre var inte färgen alls som jag trodde, den var inte alls lika fin i verkligheten. Så himla trist, det var den enda färgen jag egentligen gillade.. Vi får väl se om den stannar. Modellen är ju så söt och jag kan se framför mig hur Gabriel stoltserar med den på ryggen. Han fullkomligt älskar ju väskor, mest handväskor hihi!

Imorgon kommer bli en spännande och händelserik dag. Inskolning, BIA och givetvis det jag pirrar mest för; det är dags för min tatuering! Iiih! Jag TROR att jag bestämt mig nu. Det blir då inte alls vad jag tänkt från första början, eller ens förra veckan. Snacka om att vela fram och tillbaka! En text blir det iallafall, och man kan väl säga att den står för min kärlek till Gabriel. Har dock inte hittat något typsnitt ännu, så det bestäms först imorgon när vi är på plats. Ville helst ha allting klart så jag kunde få en bild i huvudet av resultatet, det känns ju som tryggast så, faktiskt. Men men, den som lever får se! ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jättefina ska vi bli! Fast det är vi ju ändå :) Jag hör av mig imorgon när jag slutat jobbet, måste ju höra hur det gått med allting!

2011-01-10 @ 20:53:14
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, de där ryggsäckarna är ju himla fina men rätt dassiga i färgerna, lite typiskt fjällräven faktiskt.



Kul med inskolning och hur kul som helst med tatuering! Du kommer säkerligen bli hur nöjd som helst :) Visa upp sen här i bloggen!!

2011-01-11 @ 10:31:14
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Nina

Spännande dag idag! Ser fram emot bild på tatueringen ikväll. :D

2011-01-11 @ 10:37:45
URL: http://nenima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0