12.1.2011

Vi har haft en mysig dag tillsammans med fina vänner. Victora bjöd på världens godaste cupcakes och jag unnade mig en med gott samvete. Det är nog första gången sen jag började med PREnet. Men sista veckan har jag verkligen "jobbat" med mig själv, rensat tankarna och funderat vad jag egentligen vill med min viktnedgång. Jag tror att det är ganska sunda tankar.. Det handlar ju inte om någon tillfällig lösning, utan om en långsiktig, bestående livsstilsförändring.

Nu när jag inte tränar något försöker jag att undvika kolhydrater. Har ju visserligen bara gjort det i 3 dagar, men jag tycker det fungerar finfint. Dagens middag blev köttfärsbiffar tillsammans med en sallad med olika salladssorter, avokado, rödlök, gurka och tomater och så en klick creme bonjour "vitlök & örter" till det. Mycket smarrigt!



Simon har precis tvättat, smort och plastat in min tatuering, vilken lyx! Lite bortskämd är jag allt hihi. Men jag litar på hans erfarenhet efter 6 stycken egna. Själv började jag "Men herregud, vad är det där?", "Varför rinner det färg från den?" när han tvättade den haha. Han säger att den läker kanonbra, och jag får väl hoppas att han inte bara säger det för att inte oroa mig. Den ser då kanonfin ut och jag hade verkligen inte kunnat bli mer nöjd!

Imorgon är det dags för begravning för svärfar.. Känns riktigt tungt och jobbigt, men samtidigt skönt att det snart är avklarat. Då får man någotslags avslut, även om sorgen nu finns kvar.

Nu ska jag städa det sista i vårat sovrum och sen blir det nog att krypa ner under täcket. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0