En riktigt BRA dag!

Lillebus hade skött sig exemplariskt hela dagen på dagis idag! :-) Jag blir så stolt när dom berömmer honom HELA tiden, tillochmed för att han lyssnar så bra. Är det verkligen min unge dom pratar om? Men det är klart, det mamma och pappa säger är ju givetvis ointressant ;-)

Vi har varit till BVC idag också då det var dags för MPR-vaccinet. Men då fick kom dit fick vi beskedet att vaccinet var slut och skulle komma in tidigast i slutet av februari. Gaah, jag ville som göra bort det nu. Vi fick träffa en läkare som gjorde en liten rutinkoll och så vägdes och mättes Gabriel givetvis. 8990 gram och 77,5 cm lång! Tänk att på 18 månader har han gått upp drygt 6 kg och växt nästan 30 cm! Lite långsamt kanske enligt många, men alldeles nog tycker jag! Han är fortfarande rätt behändig att kånka runt på med mina klena armmuskler ;-)

Efter BVC gick vi till Frida, Pelle och Cornelia och hälsade på. Supertrevligt tyckte både jag och Gabriel! Det måste vi absolut göra om! :-)

Imorgon ska jag lämna G på dagis 9 och sen hämta honom när han vaknat efter vilan. Tur vi har nära dit ifall det skulle vara något, men har är så duktig min stora lilla dagispojke så jag får känslan av att han inte alls kommer sakna mig, det verkar han inte ha gjort idag iallafall. Men han blev mäkta glad när han fick syn på mig!

Kommentarer
Postat av: linda

Men börja med att läsa upp betygen dina och känn efter.:-) här är det narkossyster som gäller, men trollen mina får bli lite äldre. Först. Tills dess jobbar jag på lab och skaffar erfarenhet:-)

2011-01-18 @ 21:40:57
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0