Bodycombat!

Inatt har vi sovit dåligt alla 3. Gabriel har haft några gråtattacker under natten, jag har drömt en massa konstigt och tydligen väckt Simon stup i kvarten.

Idag är det en sånhär vinterdag då jag faktiskt inte tycker att vintern är så pjåkig. 9 minusgrader, klarblå himmel och SOL! Jag ångrar lite att jag inte klev upp tidigare (fick sovmorgon till 9.30) och gick ut på en promenad. Det hade verkligen varit uppfriskande. Hoppas det är lika fint imorgon!

Idag laddar jag för mitt första bodycombatpass! Tror det kan bli riktigt roligt, jag kan behöva "slåss" lite ;-) Det är så himla många pass jag vill testa och köra igång nu och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt; bodypump, bodystep, bodycombat, core, zumba, gym.. Får nog sålla ut det allra viktigaste, fast jag tycker ju allt är viktigt! Det är en bra kombination mellan förbrännings- och styrketräning. Vill ju hinna åtminstonde 2 bodypumppass och 2 corepass i veckan! Då borde jag ju kunna bygga lite muskler? Nu vill jag forma kroppen, inte bara gå ner i vikt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0