VINST!

Sverige vann handbollsmatchen ikväll! Kvällen kunde inte ha avslutats så mycket bättre. Lillebus har tittat med mig för att se sin framtida kärriär hihi. Skämtåsido, men både jag och Simon har spelat handboll, även min mamma så intresset finns i våran familj. Och gudmor Britta får vi givetvis inte glömma! Sååå.. visst hoppas jag att han iallfall ska vilja testa när han blir lite äldre.

Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska idas slå igång några koppar kaffe. Vilket livsviktigt val va? Haha. Det blir nog lite kaffe trots allt. Ångrar bittert att jag inte handlade hem någon frukt idag. Är ju bara ensam nu på kvällarna och då vill jag ÄTA, är typ sugen på allt. Just nu kan jag inte få toblerone ur huvudet. Igår tröståt jag några rån med ost och jag är sååå nära på att göra samma sak ikväll, trots att jag fick megaångest och jag vet att det jag egentligen vill ha är toblerone. Man är så jävla dum ibland alltså. Kanske kaffet kan lindra lite.

Imorgon ska lillebus till dagis igen även fast jag inte blivit bokad på jobb. Han behöver komma in i rutinerna så personalen tyckte han skulle vara där 3 dagar i veckan. Men jag vill ha jobb, en massa jobb!!!!!! Ska ringa både pps'an på jobbet och bemanningsenheten imorgon och höra om det finns något någonstans iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0