30.1.2011

Här har det inte blivit mycket uppdatering i helgen, men det beror på att vi haft rätt fullt upp och jag fick ett jobbpass även idag.

Igår när jag slutade jobbet snabbade jag hem och hämtade lillebus som varit med mormor hela dagen och så kilade vi över till Malin och Stina. Malin bjöd på skagenpaj som både jag och lillebus glufsade i oss, smarrigt! Vi spenderade hela kvällen där så kidsen fick busa. Dom är som söta våra små, ena stunden leker dom och andra slåss dom! ;-)

Idag jobbade jag till 15 och efter det var det ett 60 minuterspass på crosstrainern som stod på schemat! Kom dit lagomt till andra halvlek av handbollsmatchen mellan Sverige och Spanien. Dessvärre förlorade Sverige bronset med ett ynka mål! Insåg att jag nog inte borde se just handboll bland folk haha. Ville typ bara skrika "JAAA!!" eller "VAFAN?!". Det ekade många svordommar i mitt huvud! 

Efter det snabbade jag mig iväg till svärmor där Gabriel har varit idag. Hjälpte sen Simon med det sista, eller typ det sista i hans pappas lägenhet. Bara det blev ett träningspass.. Jogga upp för 5 trappor - kånka ner en massa S-K-I-T nedför alla trappor. Fick fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte hjälpt Simon tidigare. Fy fan vilken jävla kämpe han är som fixat i princip allting helt själv!! Alltså det går inte ens att föreställa sig hur MYCKET saker det varit där.  

Imorgon är det en ny vecka med nya tag! Har varit dåligt med karaktären i helgen så nu behöver jag komma på fötter igen! Förhoppningsvis ska jag hinna med en massa träning! Har haft en riktig "jag-kommer-aldrig-bli-smal-kväll så nu måste jag ju bevisa för mig själv att jag har helt fel! Bara 2 veckor kvar till nästa BIA och då ska jag få bra resultat!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejja oss! Blir det bodystep imorgon för dig? Och pump på tisdag? :) Jag har bokat båda!

2011-01-30 @ 23:17:17
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

Man har sina såna där dippar av humöret och känslan att det är FÖR långt borta.. För stora berg. Skit i slutmålet.. tänk på ett delmål. Ngt som hjälpte mig var att tänka 3 kg i taget. efter 3 kg = ny handväska efter 3 kg till = en manikyr & nagelförlängning osv osv dyrt men EFFEKTIVT OCH VÄRT. men man får inte shoppa under tiden då är det inte samma sak! Du är skitduktig herreguuud ett litet barn och jobb! Du gör det jäävligt bra!=)

2011-01-31 @ 08:49:31
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0