ZUMBA!

Zumban ikväll var helt galet rolig! Eftersom jag mindes endel av koreografin kunde jag leva ut rörelserna mer och jag kände mig stundtals lite proffsig, tills jag lyckades se mig själv i spegeln hihi ;-) Nästa vecka kör zumban igång ordentligt och det känns trist att jag kommer missa båda passen. Nästa vecka ska jag ju nämligen tatuera mig. Tror ni jag har bestämt mig för allt ännu? Neeej! Gaah, får typ panik bara jag tänker på det. Alltså jag har ju mina idéer, men ändå.. Tror inte min ursprungsidé får plats där jag allra helst vill ha den, men vi ska till studion något i veckan och surra lite. Skulle behöva få den skissad på mig för att känna efter lite hur det känns. Vill verkligen, verkligen inte avboka tiden eftersom väntetiden är så himla lång och han tar emot bokningar 2 gånger om året. Men det viktigaste är ju att det känns RÄTT, den ska ju trots allt sitta där föralltid.

När jag kom hem från step in fick jag veta att säsong 10 av Biggest Loser börjat idag klockan 19. Åh, som jag har längtat!!! Har ställt en påminnelse på mobilen så att jag inte ska missa reprisen imorgon ;-)

Kommentarer
Postat av: Susanna

annars kan du ge tiden till mig:D hihi

2011-01-04 @ 10:33:38
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0