Hejdå Åland!

Sådär ja, hips vips så har denna vecka swischat förbi.. Tycker denna vecka gått ovanligt fort och hade gärna stannat här ytterligare några dagar. Vi har iallafall hunnit med allt vi planerat och det har varit en underbar semester! 

Storebror med familj har varit hit ikväll och det var hjärtekrossande att pussa Nellie hejdå.. Älskade, älskade Nellie ♥ Fasters ögonsten! Men vi har ju planerat nästa resa hit som blir av i december. Gabriel måste ju få fira jul med moffa också någongång!

Idag har vi varit och fikat med min barndomsbästis Elena. Tänk att det gått 14 år sen vi träffades sist?! Supertrevligt var det iallafall och förhoppningsvis kommer vi fortsätta hålla kontakten.

Kvällen har annars gått åt till att packa och jag hoppas att jag denna gång får med mig allt. Jag lyckas alltid glömma något haha. Min resväska blev då verkligen fullproppad med alla presenter som lillebusen fått hihi.

Nu är det dags att sova. Vi har en lång dag framför oss - 10 timmar på resande fot!

Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Men tror du jag har så bra minne?! Jag kan gärna ta 2 ändå! Men varför har du så många?

2011-06-07 @ 22:59:39
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0