Bara jobb!

Här har det inte blivit mycket uppdatering. Men jag har nästintill bott på jobbet sen i torsdags. Har haft en toppenhelg med Linn iallafall!

Så jag har alltså inte mycket att skriva här. Har saknat lillhjärtat som jag hunnit gosa med i sammanlagt en 1½ timme i helgen. Ja, det är väl något man egentligen får räkna med när man jobbar inom vården. Men det är tungt.. Blev överlycklig när han vaknade 5.45 imorse hihi. Imorgon ska vi ha en kvalitetsdag. Förhoppningsvis blir det fint väder så vi kan vara ute och leka på eftermiddagen. Och så skulle vi få besök av våra tjejer Kristina och Vendela! :-)

Nä nu ska jag titta igenom min inköpslista på IKEA. Finns alltid något att lägga till ;-) Älskar deras system på hemsidan där man gör en inköpslista, skriver ut den och så står det var på lagret det ligger. Alltså de lite större sakerna. Super! Ska bli himla skoj att åka iväg med mamma. Det är som lite våran mor&dotter-grej numera!

Om 10 minuter är det "The walking dead" på tv11. Jag förstår som egentligen inte varför jag ser det för jag kan veeeerkligen inte sova på typ 2 nätter när jag sett det.. Läskigt! Tror det ska komma zombies och äta upp oss haha. Ja, jag är lite tokig! Är nog rätt självdestruktiv när det gäller typ rysare och så!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Bra att du får jobba! :).

2011-03-07 @ 08:26:53
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0