Ja, jag lever faktiskt!

Här är det väldigt tyst numera. Har verkligen inte prioriterat "dumburken" den tid jag inte spenderat på jobbet. Det har blivit alldeles lagomt med jobb nu och är även bokad några pass nu framöver så det känns himla skönt. Annars så har jag hunnit med IKEA, lite förrådsrensning, fyllt på muminsamlingen med Hattifnattnarna och Sniff, hemska dagislämningar, beställt nya köksstolarna (världens skönaste!!), blivit tokig på vårat kök, köpt och hämtat en diskmaskin.. Ja, typ så har de senaste dagarna varit. Summa sumarum så har det varit en rätt bra vecka även om jag önskat att jag kunnat lägga till träning i listan.. Men men, det kommer så småningom det med! Får planera allt efter jobbet nu och då kommer träningen rätt långt ner på prioriteringslistan. That´s life!

Kommentarer
Postat av: Britta

Det blir så spännande att komma hem till er, alltid någonting nytt : )

2011-03-11 @ 17:19:46
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0