Tiiisdag.

Alltså det är verkligen underbart att vakna och bara känna "Vilken jäkla bra dag det här kommer bli!" Egentligen händer det ingenting särskilt idag, men jag vaknade bara med ett toppenhumör.

Har städat köket, tvättat några maskiner och rensat i vårat plastburksskåp på morgonen, heja mig! Tidigare fick jag bara ångest direkt jag öppnade skåpet för det var sån rasrisk . Men det är väl så det ska vara när man har en mamma som sålt tupperware i många, många år? Och nej mamma, jag har inte kastat något från tupperware ;-)

Simon har alldels nyss lämnat Gabriel på dagis och jag ska strax börja göra mig iordning för jobbet. Att börja 12 är väl inte direkt min favorittid, känns som att hela dagen försvinner. Men det är bara tacka ja till det man erbjuds :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jo jag vet ju att du är småsugen ;-) men du har ju redan köpt vagnen i drömmen.... Hörru dags att uppdatera va?

2011-04-01 @ 20:32:20
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0