Shopping i LÅ!

Idag har jag varit på en riktigt lyckad shoppingtur till grannstaden. Det bästa var givetvis att få umgås en hel dag med moster Mari och hennes flickor. Har mestadels blivit shopping till lillebus, men det var ju också det som var tanken. Han har fått en jacka, ullvantar, ullstrumpor, tröja, skjorta, byxor, tvådelad pyjamas och strumpor. Tråkigt nog blev jag besviken på jackan. Den var inte alls den gröna färgen som på po.p´s hemsida utan mer mörk. Men den fick följa med hem ändå! Till mig själv köpte jag bara fingervantar och den svarta huvtröjan från Stadium som jag suktat efter. Och den var helt galet mysig och det bästa av allt.. den är i strl 40 hihi! Det blev min belöning till mig själv efter 26 kilos slit Sen blev det lite nytt till hemmet också, men bara småsaker. Nöjd är jag iallafall! :-)

 

Ursnygg skjorta från H&M och baströja från Nova Star. Båda i strl 86 så de får ligga i garderoben ett bra tag till!


Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Jag håller med. Bilderna gör den inte rättvisa. Måste kanske prova den och be Jonas fota. Det är bara jag och snålheten som gör att jag tvekar. Tyckte att den var väl dyr.



Det absolut bästa var helt klart du och sötgrabben :)

2011-03-12 @ 21:34:29
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh. Supersnygg skjorta! Den skulle Daniel vara snyggis i... kanske går att förstora? Haha!

2011-03-12 @ 22:07:18
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0