Våran helg!

Vi har haft en toppenbra helg!

Lördagen spenderade vi ute hos Jim och Erika. Kom en himla massa folk och kvällen bjöd på god mat, härliga människor, 6kamp och eurovision. 6kampen var bland det roligaste jag gjort, oj vad jag fick skratta! Kasta boll i hink, sparka fotboll genom en bana, kubb, springa en bana baklänges med huvudet mellan benen, frågesport och pilkastning. Det där mer att springa baklänges var det bästa, vi måste ha sett helt tokiga ut! Kameran anvädes alldeles för lite och de kort som väl togs blev rätt dåliga.. tyvärr..

På söndagen firade vi Ebba som fyllde 2 år! Så mysigt med barnkalas alltså. Tänk att om ganska precis 2 månader firar vi våran busunges 2-årsdag!! :-D Helt galet!


 Värdparet i lördags!


Jag, Erika & Anna.. & min lurviga älskling!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0