Fredag..

.. och så var det helg! Känns himla skönt om än jag går mot ett mer osäkert "schema" nu, eller inget schema alls rättare sagt. Har hittills bara två dagar inbokat nästa vecka men förhoppningsvis dyker det upp lite fler pass.

Sitter och knåpar ihop en inköpslista till nästa veckas ikeatripp. Den här gånger får jag egentligen inte överstiga budgeten, men vi alla vet ju att det nästan är omöjligt. Det finns ju så mycket fint som så lätt hoppar rätt ner i kundvagnen. Ska åka över till Finland också för att förhoppningsvis köpa vinterskor åt lillebus. Sen har jag fått ett  tips om en butik som säljer muminmuggar till BRA pris, och det är ju absolut värt att kolla upp! Börjar vara sugen på någon ny nu hihi. Är lite småsugen på att börja samla på Swedish Grace också, men muminmuggarna är ju ett enormt projekt att försöka samla ihop, men det är också det som är en del av charmen.

Har nyss putsat sovrumsfönstret och jag hoppas att jag slipper göra om det imorgon! Svårt att se om det blir riktigt rent när det är så mörkt ute, men nu är det ju lite mindre smutsigt iallafall. Var väl sisådär 1 år sen jag gjorde det sist så det var verkligen välbehövligt! Sen är det ju mycket roligare att hänga upp gardiner, fönsterlampan och sätta dit blommorna när det är rent!

Ska försöka ta mig an badrummet ikväll som jag aldrig orkade igår. Men jag är himla seg! Ska iallafall sätta mig i soffan nu med mitt nya beroende - Kesella hallon. MUMS! Den är som godis!



Bild lånad från Arla!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

City-market i rajalla gallerian och TEX har mumin muggar för typ 8,95 euro hade dom när jag var där för typ 2 veckor sen

2011-10-03 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0