Pärlan

Har haft en jättemysig dag idag. Så härligt att träffa Britta igen, känns som att det var igår vi sågs fast det redan gått 2 månader. Kikade runt lite på stan och jag fyndade ett par mjukis/träningsbyxor inne på H&M för 99:-. Hittade också en kofta som var kärlek vid första ögonkastet och satt som ett smäck, men känns väldigt onödigt att lägga pengar på det nu då jag förhoppningsvis inte kommer kunna ha den om ett par månader. Provade även olika lackleggings men jag vet inte riktigt om det är något för mig, kändes typ som att bli intryckt i ett korvskinn.

Och ikväll var det ju dax för Tupperwareparty och jag köpte mig litegranna, sen funderar jag på några grejer till mitt eget som jag inte kunde bestämma mig riktigt om nu. Så Tupperwareparty hos mig nästa torsdag den 7:e oktober kl 19.00! Hör av er om ni är intresserade och ta gärna med någon bekant!

Bästa gudmor hade ett paket till Gabriel med sig idag. En så himla snygg skjorta från Polarn o. Pyret. Den är lite stor ännu men borde sitta perfekt i vinter!


Och så måste jag ju visa "våran" nya lilla pärla som jag sitter vid just nu..



En 10,1 tums acer notebook! Så liten och smidig. Det är egentligen svärmors, men den har legat i kartongen i flera månader så vi fick ta hem den istället för att den bara skulle samla damm. Inte mig emot när min är påväg att lägga av :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är nog sugen på lite burk-party! :)

2010-09-30 @ 23:22:17
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag kommer om det går bra att Vendela kommer med :-)?

2010-10-01 @ 10:21:25
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0