Wiii!

Det vi beställt var ju givetvis en systemkamera! Iiih! En Nikon D5000 från cyberphoto.se. Har inte hunnit använda den så mycket ännu, men det lilla jag testat så är jag supernöjd hittills.

 

Johanna har varit hit en sväng och skulle hjälpa mig lite (hon har ju en likadan) men vi surrade mest om en massa annat. Har märkt att vi har en tendens att blir ganska "djupa" i våra samtalsämnen, kommer ofta in på sorgliga saker, men minst lika mycket pratar vi om en massa roligt såklart.

Imorgon jobbar jag 7-13 och efter det skulle jag verkligen behöva ta mig till step in för ett styrkepass. Men jag har inte alls någon lust! Försöker påminna mig själv om känslan efteråt, men det är som om jag blivit dement och helt glömt bort hur bra det känns. Tar iallafall med mig träningsväskan till jobbet ifall jag skulle lyckas motivera mig under dagen.

Det jag vet att jag måste göra imorgon är att städa. Har ingen lust alls till sånt numera, ibland vill jag bara låta allt förfalla. Alltså jag orkar seriöst inte, inte att jag är lat, bara likgiltig. Nä fy, skärpning! Ska fanimej göra det imorgon, inga ursäkter! I helgen ska då alla fönster putsas, fick en chock idag när jag såg hur skitiga dom var. Huvvaligen..

Nu borde jag hur som helst tänka på att krypa ner under täcket. Klockan ringer så tidigt som 5 imorgonbitti.. Sen dagislämning och så jobbet.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag chansa på att det var du, då jag kände igen "skrivstilen" men vågade inte riktigt chansa. Hihi! :)

2011-05-04 @ 23:26:40
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Sorgliga vi är! :p

2011-05-05 @ 06:08:02
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0