MYS!

Idag har vi varit hemma i en vecka! Nu börjar vi äntligen komma in i rutinerna. Det var ovant de första dagarna och ibland stod jag bara som ett frågetecken och visste inte alls vad jag skulle göra, men nu känns det som att jag varit mamma hela mitt liv :-)

Gabriel är så himla mysig, jag kan verkligen inte titta mig mätt på honom :-)



Igår var vi på våran premiärtur till stan med mormor (min mamma alltså). Köpte honom en hjälmmössa från Villervalla och två bodys i storlek 50, men han är så liten så att 50 är fortfarande ganska mycket för stort :-)

Och så fick jag min födelsedagspresent lite i förskott av mamma ♥ En ny digitalkamera, en Panasonic (Lumix)! Jag var lite (mycket) klantig och tappade våran i golvet då det var påslagen när vi var i Umeå, så objektivet gick sönder. Såklart nu när jag verkligen behöver en kamera! Men min mamma är som vanligt räddaren i nöden! Och jag uppskattar verkligen allt du gör för oss mamma :-)

Nu är det städning på G! :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tant Malin vill komma och hälsa på snart :)

2009-08-02 @ 11:25:19
Postat av: mamma

Tack!

2009-08-03 @ 08:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0