Inte riktigt än!

Ingen bebis idag heller. Men allt såg jätte bra ut! Livmodertappen var lite påverkad och jag är öppen drygt 2 cm :-) Började tvivla på om jag kommer att klara av smärtan vid en förlossning när hon var där nere och pillade. FY FAN så ont det gjorde, jag trodde att livmodern skulle explodera! Vad har jag gett mig in på egentligen?! ;-) Men läkaren sa att jag verkar vara en riktig "barnaföderska" och att mitt bäcken är byggt för att föda uppåt 5 kilos bebisar, ha ha. Vi får väl se!

Anledningen till att vi fick åka hem var pågrund av att det var total kaos på förlossningen, de hade verkligen fullt upp. Och då tyckte både vi och läkaren att det var bäst att åka hem. Men vi har en ny tid imorgon klockan 8, så då sätts allt igång med garanti :-) Wii! Imorgon blir vi med största sannolikhet föräldrar :-D ♥

Bebis uppskattades väga ungefär 2600 gram idag. Ska bli spännande att se hur mycket det överensstämmer med verkligheten :-)

Nu ska jag sova ett par timmar, är så grymt trött!


Kommentarer
Postat av: malin

Bara för att jag och min dator är synsk;)

2009-07-15 @ 15:25:12
Postat av: Johanna

Åh, jag är avis! :) Hoppas allting går bra&fint&bra! :D

2009-07-15 @ 19:14:16
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0