Sjukhusbesöket

Känner mig lite förvirrad efter sjukhusbesöket. Det gjordes en viktuppskattning och denna gång vägde bebis omkring 2600 g, endast - 4% på tillväxtkurvan. Vilket är en superbra nyhet! Men det var en ny läkare, och jag tyckte hon mätte jätte konstigt. Att hon tog i "överkant". Skulle ju inte få träffa någon mer ny läkare, och han var ju där han jag hade sist. Han satt ju till och med i samma sal under ultraljudet! Så jag förstår inte varför dom bokat mig till en annan. Min ordinarie läkare sa ju att de inte vill att man ska byta eftersom att alla läkare mäter olika och man får bäst resultat av att ha samma. Nå ja.. Tycker bara det låter märkligt att bebis gått från - 27% till - 4% på 11 dagar. Men jag hoppas ju att hon mätt rätt! Och hur som helst har ju bebis växt! Nu behöver jag "bara" till sjukhuset en gång per vecka, så det känns ju skönt i alla fall! Ett besök till och sen är min läkare tillbaka från semestern, då ska jag banne mig ha en tid hos henne!

Nu ska jag dona på lite här hemma - som vanligt : )

Kommentarer
Postat av: malin

Åhå se så bra, härligt ! :)

2009-06-23 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0