:(

Mår inte alls bra efter sjukhusbesöket idag. Känns inte alls rätt. Vill göra en ny viktuppskattning.. Usch, jag känner mig jätte deppig nu. Alltså ett "normalt" barn går upp ca 150 - 200 g i veckan mellan vecka 36 och 38, min bebis har gått upp nästan 800 g på 11 dagar, kan det verkligen stämma? Känner mig orolig i alla fall.. Det är ju min bebis det handlar om.. Alltså jag hoppas ju att mätningen stämmer, och att bebis faktiskt gått up så pass mycket. Men det är jätte viktigt att de vet vid en förlossning om bebisen är tillväxthämmat då de sätter in extra resurser vid sådana fall. Därför är jag orolig. För jag vet hur viktigt det är att de känner till sånt. Vill inte att de har fått informationen att det är ett normalstort barn och sen visar det sig att det är en liten plutt ändå. Har bara hört DÅLIGA saker om läkaren jag träffade idag, och det gör ju inte saken bättre.. Funderar på om jag ska ringa förlossningen redan ikväll och prata med en barnmorska där, då kanske jag blir lite lugnare. Så ska jag ringa spec mvc imorgon och kräva en ny tid och läkare redan i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0