Ballis

Har suttit ute på ballis hela eftermiddagen, så skönt! Älskar att vi har eftermiddags- och kvällssol på balkongsidan. Har smörjt mig som en galning, så förhoppningsvis har jag inte bränt mig något.

Ikväll är vi bjudna på middag hos svärmor. Vet inte riktigt om vi stannat där hela kvällen och ser ESC eller om vi kilar vidare. Jag fullkomligt älskar ESC, så det missar jag då absolut inte. Jag tror och hoppas på topp 5 för Sverige, men är inte riktigt säker på om resten av Europa köper det här med opera. Bara vi inte vinner. Sverige har verkligen inte råd att anordna ett ESC, och jag ser hellre att skattepengarna går till nödvändigare ändamål. Årets ESC kostade Ryssland 340 miljoner svenska kronor, de ni! Intresseklubben antecknar, jag vet! Ha ha. Men jag är så LESS på att skattepengar används till en massa skit, när det finns så enormt lite resurser inom bland annat skola och omsorg där dessa pengar faktiskt verkligen behövs.

Nå ja, nu ska vi promenera iväg i det underbara vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0