Krångel

Kan någon förklara för mig varför allt ska vara så krångligt med försäkringskassan?!? Sitter och tittar på mina papper om begäran om föräldrapenning, jag förstår sida 1 men på sida 2 är jag helt borta. Det står att jag har 0 i inkomst? Jag har då tjänat betydligt mer än 0:- förra året. Och när jag sist pratade med en från FK sa han att dom inte är klar med min utredning angående hur hög min SGI kommer att vara. Kanske är dax att börja snabba på, ska ju ändå börja ta ut föräldrapenning om drygt 2 veckor. Vilket kaos. Orkar inte det här nu. Som tur är så är FK här i stan öppet imorgon, så det blir att kila dit och få lite mer info, börjar blir väldigt stressad. Vill verkligen inte ha några försenade utbetalningar.

Nu ska jag försöka sova, ville bara skriva av mig lite.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0