Vår måndag

Imorse klev jag och Gabriel upp först 09.40 :-) Vanligtvis brukar jag kliva upp lite innan Gabriel vaknar, men idag var det så himla skönt att ligga och dra sig. Var ju en lite jobbig natt för min del..

Victoria kom hit strax efter 12 och vi lagade golunch tillsammans. Gabriel var lite gnällig då vi skulle äta, så han fick komma upp i min famn medans vi åt. Och jag vet att det var precis det han ville, för såfort jag tog upp honom blev han hel nöjd! Min tossiga lilla unge :-)

Ikväll har vi myst hos Malin. Blev att gå dit ganska sent, men jag behövde verkligen få komma iväg någonstans så jag bytte om på Gabriel till pyjamasen, tog på honom overallen och i bärselen :-) Han somnade sjävklart hos Malin, men eftersom han redan hade på sig sin pyjamas gick det så smidigt att ta honom hem och lägga honom i sin säng utan att han vaknade :-) Visserligen slog han upp ögonen, men bara en kortare stund. Det var i alla fall hur skönt som helst att komma hemifrån en stund.

Imorgon tror jag nog också att vi sover ut. Ska ta den där visiten till möbelaffären och kolla lampor då det inte blev av idag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med ett finfint "barnpaket" i potten =)

2009-11-03 @ 13:21:44
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0