Utvilade!

Vilken natt alltså! :-) Gabriel somnade ju som jag skrev i tidigare inlägg redan före 21 igårkväll. Jag var rätt inställd på att han skulle vakna innan 00 och vilja vara vaken en stund, men icket! Han vaknade omkring 23, av en mardröm kanske? Vet inte riktigt vad det är, men varje natt skriker han i några sekunder, och det märkliga är att det är ett skrik han endast har när han sover. Så jag vet inte om han drömmer något eller så, men det är verkligen ett hjärtskärande skrik.. Huvva! Men Simon gick dit och strök honom lite på huvudet, och då somnade han snabbt om! Sen sov han ända till 4.30, fick lite käk och somnade om till 8.30 :-) Vi är verkligen bortskämda med hans sovrutiner!

Idag har vi tvätt- & städdag! Sen efter middagen ska vi gå över till Malin och Johan och baka kanelbullar, tror jag?! :-)

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0