Zitti

Idag när jag och Kristina kom hem från LÅ åkte vi till Bodens möbelaffär och kikade lite. Och där hittade jag en hallbänk som var så perfekt! Den var lagomt stor, lite förvaring och skulle passa utmärkt tillsammans med vår andra hallförvaringsmöbel. Så jag och S har dividerat ikväll och kommit fram till att vi ska köpa den. Wiii! Har funderat på en sittmöbel till hallen i ett par veckor nu då det både är snyggt och praktiskt när man har småbarn. Dessvärre jobbar S hela helgen så jag får gott vänta tills på måndag. Hallen kommer bli så fin!




(En sånhär fast vit givetvis!)

Bilden är lånad härifrån!


Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Skulle ha vetat att ni skulle dit så hade vi kunnat träffas.

2010-08-27 @ 23:36:49
Postat av: Nina

Snygg! Bild på måndag då. ;)

2010-08-28 @ 09:32:32
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst då, hon fick den i present på dopet. :) Jag tänkte faktiskt på Gabriel då jag öppna den, haha. Men dom är riktigt bra, vi är mer än nöjda.

2010-08-28 @ 10:14:08
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0