Morgonmys

Vi har haft en hyffsat bra natt inatt. På morgonkvisten hämtade vi in Gabriel till oss. Jag älskar verkligen när han sover med oss! Om jag fått bestämma så hade spjälsängen stått oanvänd ;-) Det är så mysigt att bara ligga och beundra honom när han sover, våran fina kille.

Min förkylning har nu brytit ut. Kunde inte somna igårkväll då det bara "rev" i halsen och när jag vaknade imorse var jag även täppt i nästan. Så om en stund ska jag gå och köpa upp allt lager på apoteket, typ. Ställde mig på vågen nyss och det visade 2 kg minus sen sist. Om det bara är viktminskning är jag definitivt inte nöjd, men om jag lyckats bygga lite muskler så är det ju bra siffror. Nästa BIA är den 15:e så jag har ännu lite tid att påbättra resultatet, förutsatt att jag blir frisk någongång.

Ska försöka ta mig ut på en promenad idag, behöver frisk luft. Det sägs ju vara bra medicin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0