14.12.2010

Har haft bloggpaus över helgen, eller jag har rättare sagt inte ens haft på datorn sen fredagkväll. Har varit en tung jobbhelg och jag har bokstavligt talat jobbat för två personer så det förklarar väl allt? Ikväll väntar jobb mellan 15.30-20.30 och sen är jag ledig tills på lördag. Men då måste jag STORstäda mina lediga dagar och det lär ta sin lilla tid.

Igårkväll gick jag och tränade efter finalen av amerikanska Biggest Loser. 35 minuter crosstrainer, inner-, ytter-, fram-, baksida lår, rumpa och slutligen 10 minuter roddmaskin. Det känns verkligen i kroppen att jag varit sjuk och inte kunnat träna för det känns som att jag är tillbaka på noll igen. Men jag kämpade på och med dessa två bilder fräscht i minnet går det inte annat än att köra slut på sig själv..

Michael Ventrella, -119 kg


Ashley Johnston, -83 kg


Nu visste jag sen några veckor tillbaka vilka som stod i final, men det programmet motiverar mig verkligen till tusen! Kan dom, kan JAG! Det är ju nästan ofattbart vilka bedrifter de människorna klarat! Dom har ju gått ner en HEL överviktig vuxen människa. Vilka kämpar!

Imorgon är min BIA. Jag har verkligen inte skött mig exemplariskt de senaste fyra veckorna. Man ska aldrig någonsin skylla ifrån sig, men det har varit mycket på sista tiden med Simons pappas borgång och en förkylning som gjort att jag inte kunnat träna. Finns dock inget försvar till min dåliga diciplin när det gäller allt slarv med maten, men när kroppen har varit så ur balans har det inte funkat. Jag behöver bra siffror imorgon, men har jag gått ner 2½ kilo borde jag vara nöjd. Det vet jag med all säkerhet att jag inte kommer vara. Sist var jag 3,4 kilo ifrån totalt 15 kg viktminskning och mitt "mål" var att klara det till denna gång då jag hade 4 veckor på mig. Oavsett bra eller mindre bra siffror så uppdaterar jag här imorgon, och då tänkte jag väl också lägga upp lite före- och efterbilder :-)

Kommentarer
Postat av: Britta

Tycker du orkade köra hårt med tanke på uppehållet, bra jobbat!



Minus är alltid minus, kom ihåg det! : )

2010-12-14 @ 15:24:50
URL: http://brittalindmark.wordpress.com
Postat av: Elina

Vad kul med ett inlägg. Jag har saknat dom! :)

2010-12-14 @ 16:05:06
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Nina

Lycka till på BIA imorgon! :D

Jag har slutat PREnetta, men räknar kalorier och så. Har gått ner två kilo på två veckor - med mat! Det har jag aldrig gjort förut.



Jag tror att människor lättare ifrågasätter Nelsons storlek eftersom de inte vet hur pappan ser ut. Han är längre än mig.. Och eftersom Simon är liten är det självklart att söt-Gabriel också är det. Det jobbiga är att jag inte har någon karl att "skylla på" utan känner att jag måste försvara Nelsons storlek.

2010-12-14 @ 17:05:31
URL: http://nenima.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är duktig! Ser framemot dina före&efter bilder, dom kanske kan peppa mig! :D

2010-12-14 @ 18:25:17
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Kom ihåg att lite minus är bättre än lite plus :-)! Alla har någon gång då man inte är på topp...

2010-12-14 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0