Nä nu..

.. ska jag faktiskt gå och lägga mig! Är så himla trött och det ska bli så skönt att krypa ner under täcket :-) Vi får se vad som händer imorgon! Funderar på en tripp till Luleå och kolla ramar (24x30 finns inte att få tag i här). Måste få upp lite på väggarna, vi har snart bott här i ett år men det känns inte ett dugg personligt :-( Vill tapetsera om också.. Hela lägenheten går i brunt/beige och jag AVSKYR just de två färgerna! Visst, det hade kunnat vara värre, men jag vill ha grått och vitt :-)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, Lagerhaus har en del ramar! Kommer dock inte ihåg storlekarna, men lite olika iallafall! Hoppas du hittar några som passar! :)

2010-02-04 @ 22:24:28
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Linda

Haloj! Vad troligt att du svarade på var teburkarna var ifrån :) Ska ta en titt där tror jag. Såg också att du hade frågat TV4 om Johan Falk filmerna! Jag blev också rätt förtvivlad när jag såg att Wallander skulle vara i stället.. Falk är ganska många ggr bättre. Men man får väl vänta då.. skönt iaf att veta att de kommer i mars.. :) Kram!

2010-02-05 @ 07:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0