Usch..

Idag har Simon varit och jobbat som elevassistent på Korpenskolan (högstadie) och det han berättar gör mig mörkrädd. Som vissa ungdomar beter sig alltså, jag tror nästan det blivit värre idag än vad det var tidigare. Kanske inte, men jag får den känslan. Dom springer alltså runt med knivar och ska skära ut varandras ögon, kallar varandra väldigt elaka ord, slåss och sparkas, mordhotar och fy tusan vad mycket. Idag hade till och med ambulans och polis varit där. Visst finns det alltid någon, men det verkar ju vara hela skolan där. Vad kan det bero på egentligen? Föräldrarna? Samhället? Kombination av de båda? Jag ska då göra mitt yttersta för att skydda Gabriel mot sånadär hemskheter och givetvis uppfostra honom så att han inte blir en såndär respektlös unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0