19 juni

Idag vaknade min lilla prins 04.45. Min första tanke var "neeeej, inte igen!" haha. Men efter 200 ml ersättning somnade han om och sov till 08.10 :-) Vi klev upp och slog direkt på 4:an där det är bröllopssändning hela dagen. Ärligt talat så har jag varit ganska anti det här bröllopet hela tiden, men visst känns det lite roligt med ett äkta prinsessbröllop ändå! :-)

Har börjat städa kylen på morgonen. Det var verkligen behövligt! Nu behöver den bara en ordentlig påfyllning :-) S sover ännu, har lovat honom sovmorgon idag. Tycker han förtjänar det plus att han säkerligen kommer vara lite bakis idag :-)

Nu ska jag försöka lägga Gabriel och fortsätta fixa här hemma. Efter lunch ska vi och hälsa på Malin med familj :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0