Förråds-ommöblering

Godkväll!

Ikväll tog jag mig an att gå igenom lite i förrådet för att få plats med lite till grejer. Det var verkligen inte det lättaste alltså! Måste verkligen gå igenom allt ordentligt senare i sommar. Vill gråta bara jag tänker på det! Efter många om och men fick i alla fall allting plats och lägenheten blev plötsligt flera kvadratmeter större, skönt det i alla fall! Då blir det en sväng med dammsugaren imorgon, det är tur jag har min lilla hjälpreda som fullkomligt älskar att vara med och dammsuga ;-) Gabriel blir verkligen helt utom sig av glädje när jag dammsugaren går igång! Måste ju berätta om gårdagen också då jag rev morrötter.. Gabriel skrattade så mycket så han nästan inte fick någon luft! Var tvungen sluta så att han fick tillbaka andan! Han har verkligen världens mysigaste skratt och leende, och jag är så otroligt glad över att jag får se och höra det varje dag ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon ska vi på stan och göra några ärenden. Bland annat gå en sväng på bolaget inför helgens bravader! Ser verkligen framemot denna helg som kommer bli superbra!!! Mer om det senare i veckan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0