Segt

Gårdagen var mycket trevlig - stundvis! Fick ont i huvudet och började må illa ganska tidigt under kvällen så det blev totalt bara 2½ cider. Ska aldrig någonsin gå ut igenom dörren sommartid utan solskyddsfaktor. För fy fasikens vad den där solen fått mig att må dåligt hela helgen, jag som sett framemot att bli lite på lyset :-) Men kände inte av någon alkohol varken fredag eller lördag! Men det var i alla fall superskoj igår, sällskapet var så himla bra så! Och maten var mums! Vilken tur att jag inte ska väga mig imorgon alltså för då hade jag nog verkligen deppat ihop. Från och med imorgon ska jag promenera minst 2 gånger/dag!

Nu ska jag kila ner till tvättstugan och slänga in de sista maskinerna. Tvätta är verkligen skittråkigt

Imorgon är det måndag och jag längtar så för då får jag äntligen prata med en ansvarig på kommunen angående Gabriels dagisplacering! Jag och S har pratat endel i helgen och förhoppningsvis är vårat förslag genomförbart! Har typ tusen frågor också så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0