Skötbordet går i pension

Här startade dagen 06.50 och då fick lilleman en flaska ersättning och sen fixade jag och S ihop det sista på byrån.

Idag har jag också bestämt mig för att skruva isär skötbordet och ta ner det i förrådet. Gabriel hatar att ligga ner, bli påklädd/avklädd och att byta blöja så det är i princip alltid bara sura miner från oss alla 3 när han ligger där. Min största rädsla är ju att han ska falla ner i golvet eftersom han stretar emot och försöker rulla över på mage, därför gör jag nu det mesta på golvet. Har försökt i sängen men han verkar ha fått för sig att vår säng är något slags buspalats och han ligger absolut inte stilla där heller! :-) Och trots att vi har ett stort sovrum blir det väldigt lite plats med en 180's säng, en spjälsäng, byrå och ett skötbord! Har ju köpt 2 små lackbord som vi ska ha som sängbord så då måste spjälsängen flyttas för att det ska få plats!

Ännu en påminnelse om att min lilla bebis håller på att bli stor!

Kommentarer
Postat av: Christian

pfft 06:50 faen vilken sovmorgon ni fick då ^^ själv är man uppe 04:50 mån - fre ;)

2010-06-08 @ 18:37:04
Postat av: Julia

Jo det var verligen sovmorgon för oss! Annars så vaknar han ju aldrig senare än 6 :-P

2010-06-08 @ 19:07:41
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0