Slöa

Idag har vi haft en riktig slödag. Jag har blivit så lat när jag inte promenerat på en vecka, fy på mig! Gick och la mig med Gabriel idag när han vilade på förmiddagen. Och lilla gossen sov i hela 2 timmar, det gjorde jag med! Gudomligt skönt var det! Fick lite ensamtid på eftermiddagen också då Gabriel och Simon var ute i 2½ timme. Hade tänkt dona på lite här hemma, men det var så tyst och lugnt så jag slängde mig i soffan istället :-) Men det var härligt när dom kom hem, jag hann faktiskt sakna dom tokmycket!

Imorgon ska vi börja dagen med en prommis så jag hoppas att vädret är fint! Ska givetvis köra scootern, den är ju så underbar och Gabriel sitter mycket bättre i den än i edgen. Nackdelen är bara att den inte går att sätta i fullt liggläge, men Gabriel sover allt mindre i vagnen numera så det är sällan jag behöver fälla ner den alls. Tog edgen idag till ica och den var så gormig att köra, sparkade fötterna i bromsen hela tiden och svår att styra :-P Scootern kan jag verkligen rekomendera om man är ute efter en rejälare sittvagn. Den kommer funka alldeles utmärkt även i vinter då det är lite tuffare terräng!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, mina armmuskler är också rätt klena. Haha! Så det där med kramp känner jag igen. Dessa busiga små liv. Allt bra annars? Vi borde ses nån dag tycker jag.

2010-06-16 @ 20:15:12
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men självklart, oh så skoj! :) Hoppas bara vädret är på våran sida.

2010-06-16 @ 21:03:16
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, dom ska också med. :) Vi prata väl om att försöka komma iväg där kring nio tiden, beroende på hur de ser ut med mattider och sånt. Vart vi ska mötas har vi inte riktigt bestämt. ;D

2010-06-16 @ 21:24:29
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0