Suuur

Inom ett par veckor ska det ju öppna ett nytt gym här i Boden - ett tjejgym, utan speglar i träningslokalerna! Tyckte det lät som en jättebra idé då jag inte vill träna på Step in, Nordpoolen osv. Har också tänkt att eftersom det är en nyetablering kan ju inte priset på ett årskort vara såpass dyrt som på större ställen. Men nog fasen ska hon ta 350:-/månad! Visst, det är ändå gym, kostrådgivning och lite annat men tycker ändå det var alldeles för dyrt. Finns det ens tillräckligt med kunder då jag tycker alla tränar på andra ställen? Aja, ett gymkort ska jag i alla fall fixa för lite allsidig träning :-) Kommer nog tycka det är den bästa investeringen jag gjort i slutändan ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0