Möhippa

Jag har typ ont i skelettet där jag bränt mig. AJ! Känner mig så jäkla tung i hela kroppen idag, men det beror nog också till stor det på grund av alkoholintaget igår ;-)

Igår var det alltså dax för Cecilias möhippa! Klockan 10 blev jag upplockad av en av hennes systar och så åkte vi och hämtade lite mera folk och åkte hem till Cissi för att överraska henne! Hon fick 1 minut på sig att göra sig iordning och så packade vi in henne i bilen och skjutsade henne till Kroppslyckan där hon fick avnjuta 1 timmes helkroppsmassage medan vi ställde iordning en picnic på Kvarnängen. Vi hämtade hit henne när hon var klar och där satt vi och drack gott, åt salladslunch och hade det supertrevligt! Vädret var ju helt underbart, men det resulterade ju i att jag idag ser ut som en kräfta! Glömde ju solskyddsfaktorn hemma och satt i bara linne. Runt 15-tiden åkte vi hem till Karin där vi fortsatte dricka och så gjorde Karin en suverän middag! Gud, jag var så mätt efteråt så jag trodde jag skulle rulla fram. Hela den här veckan har varit värsta slappar veckan med noll motion.. Har verkligen inte hunnit! Men nästa vecka är det massa promenader som gäller igen :-) Nu ska jag klara detta! Sen fortsatte vi kvällen med lite Singstar och "Jag har aldrig.." :-) Vid 22-tiden var de dax för dom att åka in till stan då de ville på Bränna. Hade så gärna följt med om det inte varit för att jag hade fått solsting, mådde fruktansvärt dåligt.

Ikväll ska jag på middag hos bästa Britta som fyller 22 år idag :-) Det ska blir riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi tack! Det känns så otrooooligt skönt att ha loosat några kg, som en lättnad. Synd att du inte ska på farmen ikväll (!) Ni får ha se så roooligt hos Britta iallafall! :)

2010-06-12 @ 12:29:38
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag vet hur ont det gör innan brännan lagt sig. Fy! Min sved som tusan i tre (!) dagar. Hoppas du slipper det och har en toppenkväll ikväll. :)

2010-06-12 @ 14:34:02
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0