100314

Gårdagen bara swischade förbi. Skulle ju städa men lilleman hade andra planer! Sin vakna tid ville han bara vara i famnen så jag fick inte mycket gjort. Men det är ju en dag idag också :-)

Mamma och Björn var så gulliga och bjöd mig på pizza på Ängeln igår. Gabriel sov i vagnen i princip hela tiden, han vaknade till på sista tuggan av pizzan! Det var rätt mycket folk där men Gabriel var ändå väldigt glad och busig, bra träning för honom! Han har nämligen blivit ganska blyg mot nya människor nu, men det hör till hans ålder. Men sålänge han får träffa mycket folk hoppas jag det går över till senare.

S kom hem redan 21.30 igår. Stackaren hade fått migrän och valde att komma hem..

Idag tror jag att Mari med familj skulle komma på besök. Så jag sitter just nu och kollar in Jennies blogg efter något smarrigt att bjuda på :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0