100327

Imorse slog Gabriel upp sina stora blå redan 5.15! Jag var så trött då så jag "tjatade" till mig en sovmorgon ;-) Simon ska ju på 30års fest ikväll så då tyckte jag att jag kunde få sova imorse då det blir jag som tar morgondagen! Inatt ska klockan ställas om 2.00 och jag hoppas att Gabriel också ställer om sin egen klocka, men jag har hört att det kan ta ett par veckor. För vaknar han ex samma tid imorgon så är klockan egentligen 4.15.. Och det känns verkligen inte okej! :-D 

Jag hade tänkt att jag och Gabriel skulle följa med Simon upp på stan en sväng, men Gabriel är så snorig så vi stannar hemma. Kanske blir en sväng imorgon! Känns kul att man äntligen kan söndagsshoppa i den här stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0