Längtan

Sitter och längtar och planerar resan ner till Åland! Jag längtar så otroligt mycket! Ska bli så skönt att komma iväg 1 vecka och att träffa en massa släktingar igen, och framför allt min brorsdotter Nellie :-D Fick några foton på henne på mejlen förra veckan, har inte sett henne innan dess. Så himla sockersöt! Gabriel kommer ha hunnit bli 9månader när vi åker ner, då kryper han nog runt och härjar :-)

Gabriel somnade föressten redan 20.00 ikväll. Vi får väl se hur tidigt han vill upp imorgon dårå :-) De senaste två veckorna har han fått in en jättebra sovrutin, trots att han varit sjuk! Jag är så nöjd! Jag anser att rutin är A och O för ett bra föräldraskap. Rutin = trygghet. Därför har vi slutat vara borta kvällstid, då Gabriel ALLTID somnar i vagnen påväg hem. Men folk är givetvis fortfarande välkomna hit på kvällarna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0