100528

Gabriel blev så lycklig idag när min mamma kom hit! Vi drack kaffe och sen begav vi oss ut. Nya leksaksaffären var inte mycket att hurra över, tyvärr. Vi åkte även till Colorama där mamma kollade på badrumsinredning och jag kikade på tapeter inför tapetseringen. Har ju inte fått något besked om när det blir ännu, men man kan ju alltid kika. Vet inte om vi ska välja en enkel vit eller en vit med lite mönster, svårt det där!

När Simon slutade klockan 14 begav vi oss ut på stan. Handlade middagsmat på Coop och en blomlåda! Nu är det bara blommor som behövs. Men de har ju öppnat den där lilla blomförsäljningen utanför kioskpiraten så jag tänkte kika där på måndag! Det kommer bli så mysigt på ballis :-D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet de där problemet med tapeter. :)

2010-05-28 @ 19:29:06
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med! Livet är bra spännande ibland! :)

2010-05-29 @ 15:41:21
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0