Nattbus

Härlig att vakna till solen som skiner utanför sovrumsfönstret igen! Mindre härligt att behöva stressa upp Simon som var påväg att försova sig.

Inatt 00 vaknade Gabriel och trodde att det var morgon, han var på riktigt bushumör och pigg! Vi kämpade med att försöka få honom att somna om, men han var inte alls sugen på det. Efter ca 1 timme fick vi honom äntligen att varva ner men då var han så övertrött så han bara gnällde och kunde inte alls komma till ro. 01.40 fick Simon honom tillslut att somna. Jag vet inte vad Simon gör, men Gabriel har alltid lättare att somna med/hos honom.. Trötta är vi i alla fall, alla utom Gabriel. Men det är som vanligt ;-) Det är tur han är så förbaskat söt och glad på morgonen så man själv får sig ett leende ;-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det kan jag förstå! Jag och M pratar om att "förnya" våra löften i höst. Skulle vara mysigt att ha en liten cermoni i stadshuset istället för att bara skicka in papper till Skatteverket och få partnerskapet omvandlat till ett "riktigt" äktenskap. Det är så konstigt det där, för i Norge är vi gifta "på riktigt". Men inte i Sverige.



Men ni kanske får sikta på nästa sommar då? :D

2010-05-27 @ 11:02:58
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag älskar den! Kollat på den hur länge som helst, och tur fanns den kvar också :)

2010-05-27 @ 19:54:43
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Äh, ingenting att vara avis på! :) Det känns skönt att jag/vi äntligen kan få som vi vill ha det, den här lägenheten är så "låst" med dessa tapeter som vi valde + att det är för litet och allt är bara fel. Haha. Kommer dock sakna våran inglasade balkong, fönstret inne på toan och badkaret, men vi överlever nog det :)

2010-05-27 @ 20:14:40
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0