Bodybalance

Ursäkta.. men vilken förbaskat BRA dag jag har haft idag!! Umgåtts med en massa fina människor och kört mitt allra första bodybalance-pass. Det var hur kul som helst att träna! Fick verkligen mersmak och nu är jag så peppad till viktnedgång och allt därtill :-) Har bokat tid hos en medlemstränare också men det blir först nästa torsdag, så jag kör på pass tills dess. Jag är glad att jag lyssnade på min kloka moster Mari att ge passen en chans ;-) Trodde faktiskt inte att det var något för mig till en början.

Nåja, nu ska jag strax krypa ner i sängen. Lär vara något mör i kroppen imorgon, men det är precis så det ska vara!

Godnatt alla fina!

Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Där ser du vad bra det är att lyssna på mig. Borde fler göra ;) Haha. Bodybalance gillar jag också. Poweryoga är också bra för styrka. Sen tycker jag ju att du ska köra aerobic 1, aerobic dance, spinning och sedan när du kört ett tag så kör bodystep. Inge bra att göra det för fort dock för då vill man aldrig göra det igen. Lyckas aldrig få med mig min träningskompis på bodystepen.

2010-10-18 @ 22:56:37
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Köp ett knäskydd. Step är också väldigt påfrestande för knäna. Är ju som att gå/springa i trappor i en timma. Jag har köpt ett på intersport. Du kommer att tycka det är så roligt att köra olika pass. Man blir aldrig less. Crosstrainer känns übertråkigt i jämförelse. Kommer att gå så bra för dig duktiga gumman!

2010-10-18 @ 23:14:11
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0