Dåligt blev bra!

Mitt dåliga humör höll inte i sig så länge igår ändå.. :-) Johanna kom hit och vi målade sista varvet i lillrummet och oj så vitt och fint det blev!! Mamma/mormor var med Gabriel då S jobbade. Vilka fina människor jag har i min närhet :-)

När vi målat färdigt var det dax att börja göra sig iordning för mammamiddagen hos Elina. Kvällen var verkligen supertrevlig och maten smakade mumma. Vi surrade och som alltid när man är en massa mammor blir det bebis- och barnprat :-) Vi kollade idol och jag tycker att årets startfält är riktigt, riktigt tråkigt.

Och vet ni? Jag tackade nej till chokladtårta! För andra låter det säkert som en skitsak, men för mig som fullkomligt älskar choklad i alla dess smaker och former är det verkligen ett STORT framsteg! Tråkigt bara att det blivit alldeles för få promenader nu inför BIA-mätningen på tisdag, men jag hoppas på minus på vågen ändå!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror på minus! Det syns! :)

2010-10-02 @ 15:31:22
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har världens ångest för min BIA-mätning på onsdag. :/

2010-10-02 @ 17:40:36
URL: http://nenima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0