Söndagsmorgon

Godmorgon!

Här har vi varit vakna sen strax efter 7, och Gabriel har sovit hela natten inatt! Glömde visst skruva upp ljudet på babyvakten igår när jag la mig men jag vaknade ju givetvis ändå på morgonen, det är svårt är missa att han vaknat då han skriker för kung och fosterland! Men det är himla skönt att ha babyvakten, som en extra trygghet liksom. Jag hoppas ju däremot att den ska bli använd så lite som möjligt för jag vill verkligen sova hela nätterna igenom!! Förmodligen vaknar han ju för att han faktiskt är hungrig men det är inte så konstigt med tanke på hur lite han äter under dagen.

Idag skulle vi behöva ta oss upp på stan. Jag måste kika efter lite träningskläder, har ju verkligen ingenting. Jo, byxor. Alltså behöver jag skor, träningsbh och någon topp/linne.

Och så ska vi förbi Malin och Co!

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Var med och tävla om en bebisbok i min blogg:



http://svenskk.se/2010/10/08/tavling-i-samarbete-med-bebisboken/

2010-10-10 @ 11:17:03
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0