Nytt till köksfönstret

Imorse slog Gabriel upp sina stora blå så tidigt som 5.45. Då klev S upp med honom så jag fick snooza i 45 minuter innan det var dax för honom att kila till jobbet.

Har varit iväg med mamma/mormor på stan för att kika efter en ny lampa till ett av våra köksfönster. Det blev en bordslampa från By Rydéns som jag kärade ner mig i. Hade fått stränga order av min söta mamma att vi var tvugna göra oss av med de förra så vi fick den av henne! Tack återigen!

Sen gick vi på Lindex och jag hämtade ut mitt paket som jag beställt och så fick en muminpyjamas också följa med. Jag gillar att ha många pyjamaser åt lillbusen!


Bild lånad från em.com

Uppdatering:
GIVETVIS var lampan lite trasig, både underdelen och lite på tyget. Nästan allt jag köper är det fel på och jag måste byta! Vet inte varför jag drabbas av denna otur? Köpte dessvärre sista exet men i värsta fall får vi åka till Storheden och köpa en ny på EM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0