En bra dag

Idag har vi varit och hälsat på hos Elina och Saga, och jisses vilken fin lägenhet de har. Så himla mysig! Det var i alla fall jätte trevligt, kul när man hittar lite nya bekantskaper.

Sen kilade vi till Gabriels farmor lagom till S slutade jobbet och där blev vi bjudna på middag - makaronipizza! Mums mums.

På hemvägen fick Gabriel gåträna, han tyckte det var helfestligt och skrattade så att han kiknade. Han var i alla fall på jättebra humör men då busade vi ju också hela vägen hem :-) När vi sen kom hem var det redan vällingdax och han slocknade gode fort, han har dock sovit lite oroligt hittills så vi får väl se hur natten blir.

Jag har i alla fall roat mig med att reda upp och sortera i lillrummet. Hittade mina vakuumpåsar och oj så mycket plats det blev i garderoberna nu, super! Har varit och kastat en sopsäck med skräp och imorgon ska jag ner i förrådet med lite grejer. Skulle behöva rensa i det där förbaskade förrådet för det är verkligen fullproppat med en massa skit, men det får bli senare i höst..

Ställde mig föressten på vågen ikväll för första gången på typ 2 månader och jag hade faktiskt gått ner 2 kilo. Det är inte fy skam med tanke på att jag verkligen inte levt hälsosamt i sommar. Det kändes ändå bra, nu har jag ytterligare ett par kilo borta från min "startvikt" så att säga. På tisdag ska jag ju på PREnet-möte och det känns så bra!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det var roligt att ni kom och det är någonting ni får göra fler gånger tycker jag. :) Somna han i vagnen då ni gick hem?

2010-09-19 @ 07:44:41
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

2 kg utan ansträngning är ju jättebra! :)

2010-09-19 @ 10:34:47
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jo, men jag är verkligen inte insatt i det här med vad man ska rösta på osv. Ska nog ta och läsa in allt och ändra medborgarskap någongång ;)

2010-09-19 @ 11:03:48
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0