Mera mumin!

Har haft två riktigt bra dagar på jobbet. Mitt "nya jobb" är toppen hittills :-) Haft intro igår och idag och bad även om en förmiddag imorgon. Dessvärre har vi magsjuka och jag hoppas innerligt att jag slipper denna hemska sjuka. Inte så snyggt kanske att bli sjuk det första jag gör på mitt vik! Räknade ihop mina timmar denna månad och det motsvarar ungefär 75% så det känns skönt att veta att det trillar in en lön på kontot även nästa månad.

Ikväll är det tjejkväll här i stan, alltså lite erbjudanden och butikerna håller öppet till 21. Hoppas kunna fynda lite smått och gott. Behöver fortfarande mycket till min garderob!! Har ju som inga vår-/sommarkläder som passar, framförallt toppar och linnen. Har gjort två stora beställningar från H&M nyligt, men typ allt var tvunget tillbaka. Så någonting hittar jag förhoppningsvis ikväll!

Igår fick jag föressten en liten överraskning när jag gick jag la mig. På min kudde låg ett litet paket hihi! Och innehållet var ju såklart en muminmugg, Tofslan och Vifslan. Och det som det lite extra speciellt är att det är Gabriel som valde den! Han gjorde sin mamma väldigt glad i alla fall ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack, jag börjar faktiskt vänja mig vid det :).

Toppen är köpt på lindex, passade på att nyttja min 30% :).

2011-04-29 @ 21:13:33
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack, Gallerix ska jag absolut kolla upp! :)

2011-04-29 @ 23:07:59
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0